کشیدگی ردیف و محتوا

دنیای کسب و کارهای آنلاین درست مثل یه دریا می‌مونه که اگه درست از اون عبور کنین می تونین به تمام هدف هایی که دارین برسین. هر کسی با یه هدفی وارد این دریا میشه. یکی میخواد پول بیشتری به دست بیاره و رفاه بیشتری رو برای خودش و خانوادش فراهم کنه، یکی با این هدف وارد میشه که بیشتر شناخته بشه و کسب و کارش رو در ذهن مردم برند کنه و یکی هم با هدف راه اندازی کسب و کارش وارد این دریا میشه.

برای عبور از این دریای پرتلاطم و طوفانی به کشتی مستحکم، کارکنان حرفه‌ای، دریادار و دریاسالار های کاربلد، ماهیگیری برای بقا و یه نقشه راه درست و حسابی نیازه. منظور از ماهی تو این دریا همون مشتریا هستن. شما باید طوری ماهیگیری کنید که ماهی های بیشتری رو به سمت خودتون بکشین. چون که تامین بقای کشتی شما به همین ماهی ها بستگی داره. هر چی شما سعی کنید که تور ماهیگیریتون رو جای بهتری پهن کنید، ماهی های بیشتری رو صید خواهید کرد. به عبارتی شما هر چی کیفیت محصولات و خدمات خودتون رو ارتقا بدید و سعی کنید که به صورت خلاقانه‌ای اونا رو پرزنت و تبلیغ کنید، مشتریای بیشتری رو با کسب و کارتون آگاه می کنید و اونا رو به خودتون علاقه مند می کنید.

بعد از پهن کردن طور در جای درست، ماهی ها به سمت تور شما حرکت خواهند کرد. دقیقاً وقتی که شما قسمت های قبل رو به خوبی طی کرده باشید و مخاطب رو به بهترین شکل از حضور خودتون آگاه کرده باشید، اونا کم کم به کسب و کار شما علاقه مند میشن و به سمت شما حرکت می کنن.

در مرحله آخر هم همونطور که در کشتی ماهی های صید شده رو بالا میکشن و اونا رو میخورن، در دنیای کسب و کارهم شما مشتری رو از طریق تولید محتوا متقاعد می کنید که از شما خرید کنه.

به این سبکه که پول بیشتری وارد فضای کسب و کار شما میشه و از این طریق می تونید از این دریا عبور کنید و به اهداف اصلی خودتون که برندینگ یا فروش بیشتر محصول و ساخت یه زندگی مرفه هست دست پیدا کنید.

برای شروع این مسیر نیاز به کشتی خوب دارین.

منظور از کشتی همون سایت، اینستاگرام، تلگرام یا یوتیوب شماست. کشتی که آمادگی طوفان های مختلف رو داشته باشه و در برابر طوفان های مختلف و سایر کشتی هایی که تو این دریا وجود دارن و رقبای شما محسوب میشن مقاوت داشته باشه.

خدمات ایدیکا وب

طراحی سایت

صفر تا صد طراحی سایت با توجه به رقبا و حوزه کاری شما به همراه پشتیبانی

سئو سایت

بهینه سازی داخلی و خارجی سایت در نتیجه افزایش آگاهی از برند، افزایش درآمد

خدمات اینستاگرام

سناریو نویسی پست و استوری
استراتژی محتوایی اینستاگرام
عکاسی، تصویر برداری و تدوین ویدیو

تبلیغات

هماهنگی و اجرای تبلیغات در سایت ها و اپلیکیشن های ایرانی و خارجی
 تبلیعات در اینستاگرام، تلگرام و اد نتورکهای ایرانی

تولید محتوا

استراتژی محتوا
تحقیق کلمه کلیدی
نوشتن ۱۲ مقاله

خدمات یوتیوب

ایده پردازی
ساخت چنل آرت
تصویر برداری و تدوین ویدیو

چه کسانی باید از دیجیتال مارکتینگ استفاده کنند؟

1

کسانی که میخوان به جز فروش حضوری از طریق یه رسانه مثل سایت، اینستاگرام یا تلگرام محصولات و خدمات خودشون رو بفروشن.

2

کسانی که سایت یا اینستاگرام دارن اما نتیجه خاصی از اون نگرفتن.

3

کسانی که میخوان یه برند از خودشون به جا بزارن.

برندهایی که به ایدیکا وب اعتماد کردند

جهت مشاوره تخصصی فرم زیر را پر کنید

خدمات